Shop Forum More Submit  Join Login
:iconmintoria:Mintoria posted a status
Jesus

I fucking hate Mudbriar so much

He's so annoying 

Also, i think this might be an MLP spoiler? 

But that rock/stick dirty talk wasssss, great XD 

Devious Comments

:icondeathandthemoon:
DEATHANDTHEMOON Featured By Owner Apr 1, 2018  Student General Artist
i mean how is he any different than maud tho?
Reply
:iconmintoria:
Mintoria Featured By Owner Apr 1, 2018  Hobbyist Digital Artist
That is trueee

But it's like he's somehow more annoying than her, probably because he's so literal. 
Reply
:icondeathandthemoon:
DEATHANDTHEMOON Featured By Owner Apr 1, 2018  Student General Artist
i guess so? like I'm kinda indifferent to him and the only reason he annoys me is because he sounds like Sheldon from the big bang theory
Reply
:iconmintoria:
Mintoria Featured By Owner Apr 1, 2018  Hobbyist Digital Artist
Oh damn, i didn't even realize that o:

He sounds exactly like him 
Reply
:iconthunder-song:
Thunder-Song Featured By Owner Apr 1, 2018  Hobbyist Artist
HE WAS TOUCHING THE ROCK CHILD!!!!
Reply
:iconchrissydrawscz:
ChrissyDrawsCZ Featured By Owner Edited Apr 1, 2018  Student Artist
Ikr.
HE ALWAYS SAYS "TECHNICALLY" .
Which it triggers me , after he says it for the 5th time.
Like why hasbro ?
But yeah it was episode to get , a good laugh . X´D
(CheeseeMaud is still my OTP)
Reply
:iconmintoria:
Mintoria Featured By Owner Apr 1, 2018  Hobbyist Digital Artist
Omfg, i knowwwww 
Reply
:iconchrissydrawscz:
ChrissyDrawsCZ Featured By Owner Apr 1, 2018  Student Artist
And actualy, i remembered the Lemme smash meme when i was watching it. Laugh LOL Laugh LOL 
Reply
:iconswirlpopproduction:
SwirlPopProduction Featured By Owner Apr 1, 2018  Student Digital Artist
XD
Reply
Add a Comment: